... Jako hlavní důvody Zentiva uvedla, že cena podhodnocuje fundamentální hodnotu firmy, nereflektuje zlepšující se hospodaření společnosti, a že nabídka je vázána na splnění podmínek, jejichž splnění není zaručeno. Poté, co Zentiva nedoporučila akcionářům akceptovat předcházející nabídku PPF (950 Kč za akcii), se podobný krok očekával i u nabídky Sanofi-Aventis. Proto není zpráva pro trh žádným překvapením.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
