...(zejména náklady na programovou nabídku). Proto přepokládáme nepříznivou reakci investorů při dnešním obchodování. CME dále potvrdila svůj snížený výhled na rok 2008, jak bylo prezentováno minulý týden, s tím že výhled v lokálních měnách zůstal nezměněn (pouze kurzový vliv). Společnost také zopakovala, že v příštím roce očekává dvouciferný růst tržeb a EBITDA v lokálních měnách (bez kurzových vlivů). Ve 3Q08 tržby činily 201 mil. USD (+15% r/r) a zaostaly tak za naším i tržním očekáváním 217 mil. USD. Tržby byly nižší než odhad ve všech zemích kromě Bulharska, jehož první konsolidace přispěla 0,4 mil. USD do tržeb a -3,1 mil. USD do EBITDA (v souladu s odhadem). Segmentová EBITDA i přes růst tržeb meziročně poklesla na 42,5 mil. USD (-34% r/r), což je méně než naše i tržní očekávání (66 resp. 69 mil. USD). Příčinou jsou zejména vyšší provozní náklady (zejména náklady na programovou nabídku). EBITDA marže poklesla na 21,1% (-15,6 p.b.; oček. 30,3%) jednak díky vyšší provozním nákladům, absenci pozitivního vlivu ukrajinských voleb na tržby v 3Q07 a první konsolidací Bulharska (záporná EBITDA). EBIT poklesl o 78% r/r na 6,1 mil. USD (vliv nižší EBITDA). Celkově CME zaznamenala čistou ztrátu 14,8 mil. USD oproti naší projekci zisku 48 mil. USD (trh: +43 mil. USD), když hlavním důvodem byl mnohem nižší kurzový zisk než jsme čekali. kons. US GAAP (mil. USD) 3Q08 r/r 3Q07 eAFT eTrh Tržby 201,0 15% 174,8 217,1 216,5 Seg. EBITDA 42,5 -34% 64,2 65,7 68,7 Seg. EBITDA marže 21,1% -15,6 p.b. 36,7% 30,3% - EBIT 6,1 -78% 28,4 29,8 38,2 EBIT marže 3,0% -13,2 p.b. 16,2% 13,7% - Čistý zisk/ztráta -14,8 -21% -18,8 47,8 42,5 Zdroj: CME, Bloomberg, ATLANTIK FT



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
