... Podle jejich návrhu by se levnější cigarety mohly prodávat jen 3 měsíce po zvýšení daně. Návrh podporuje také největší výrobce cigaret u nás, Phillip Morris ČR (PMCR). Tento krok by zamezil masivnímu předzásobování, ke kterému tabákové firmy přistupují před každým zvýšením spotřební daně. Právě PMCR čelil v tomto roce problémům s nedostatečným předzásobením před zvýšením daně v lednu 2008, což mělo negativní dopad na jeho hospodářské výsledky za první pololetí tohoto roku. Další zvyšování spotřební daně z cigaret v nejbližších letech neočekáváme.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
