...zaměstnanců až o 80 % z důvodu poklesu reklamního trhu. Na Ukrajině letos CME na provozní úrovni EBITDA vykáže ztrátu kvůli slabším tržbám (klesající sledovanost) a vyšším nákladům. V příštím roce by to ale měl být EBITDA zisk 20 mil. EUR. Pokles trhu TV reklamy na Ukrajině v roce 2009 je velmi pravděpodobný kvůli současné ekonomické krizi, v roce 2010 by však mělo dojít k zotavení ekonomiky. Obecně CME tvrdí, že je schopna snížit provozní náklady o 10-20 % bez dopadu na sledovanost (ale pouze na jednu sezónu). Ukrajina představuje pouze cca 10-15 % tržeb CME.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
