... Růst tržeb zpomalí v 6 ze 7 zemí (Ukrajina s 10-15% celkových tržeb CME je nejistá), ale provozní marže zůstane stabilní (37 %) díky snížení nákladů na programovou nabídku a režijních nákladů (také kapitálové výdaje budou významně sníženy). CME má být schopna zvýšit ceny reklamy díky příznivým regionálním podmínkám. Garin očekává, že v tempech růstu reklamního trhu stř. a vých. Evropa překoná západní Evropu, jelikož se zde inzeruje zejména zboží základní spotřeby oproti luxusnějším statkům v západní Evropě. CME v blízké budoucnosti nevidí žádné akvizice (nový kapitál je drahý). V příštích letech společnost nebude vyplácet dividendu ani odkupovat vlastní akcie (zaměření na růst). Již dříve CME sdělila, že je schopna snížit provozní náklady o 10-20 % bez dopadu na sledovanost (ale pouze na jednu sezónu).