... Růst tržeb zpomalí v 6 ze 7 zemí (Ukrajina s 10-15% celkových tržeb CME je nejistá), ale provozní marže zůstane stabilní (37 %) díky snížení nákladů na programovou nabídku a režijních nákladů (také kapitálové výdaje budou významně sníženy). CME má být schopna zvýšit ceny reklamy díky příznivým regionálním podmínkám. Garin očekává, že v tempech růstu reklamního trhu stř. a vých. Evropa překoná západní Evropu, jelikož se zde inzeruje zejména zboží základní spotřeby oproti luxusnějším statkům v západní Evropě. CME v blízké budoucnosti nevidí žádné akvizice (nový kapitál je drahý). V příštích letech společnost nebude vyplácet dividendu ani odkupovat vlastní akcie (zaměření na růst). Již dříve CME sdělila, že je schopna snížit provozní náklady o 10-20 % bez dopadu na sledovanost (ale pouze na jednu sezónu).



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
