...ve společném projektu 49 %, majoritu (51%) si tedy udrží Slovensko. Celkové investiční náklady by se měly vyšplhat na 4-6 mld. EUR (105-157 mld. Kč, 96-143 Kč/akcii ČEZu). Druhý blok jaderné elektrárny v Bohunicích (dle dohody s EU) by měl být odpojen na konci tohoto roku (první už je odpojen). Tímto krokem se Slovensko dostane do ještě větší energetické závislosti na dovozech, než bylo letos. Vstup ČEZu na Slovensko v oblasti výroby elektřiny hodnotíme pozitivně, protože se jedná o zajímavý trh (rychlejší tempo růstu HDP, nedostatek zdrojů). Pozitivně vnímáme také to, že se jedná o jaderný zdroj, který je bezemisní, a nebude tak po roce 2013 zatížen nákupem emisních povolenek. Podrobnosti financování nebyly sděleny. Vzhledem ke nízké zadluženosti ČEZu (čistý dluh/EBITDA 0,8) a silným provozním peněžním tokům v dalších letech neočekáváme, že by měl ČEZ s financováním projektu problémy.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
