...z celého reklamního trhu) a mít 3% podíl na sledovanosti. V budoucnu chce soupeřit zejména s TV Prima (druhá na trhu dle tržeb) a být v zisku do čtyř let od spuštění vysílání. TV Barrandov se zaměřuje na diváky okolo 30 let. Štěpán Wolde z Media One se domnívá, že po čtyřech letech by nová televize mohla získat čtvrtinový podíl na trhu (i díky nižším cenám reklamy).



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
