...předpokladu vyplacení dividendy 74 HUF/akcii na konci dubna, se akcie MT nyní obchodují za historicky nejnižší oceňovací násobky. Pokud z ceny 500 HUF odečteme dividendu 74 HUF a stejnou dividendu budeme očekávat v příštích pár letech, bude to znamenat dividendový výnos 17,3 %, výnos peněžních toků 24,1 % a násobek EV/EBITDA 2,9x. To znamená, že dlouhodobé výnosy v HUF se blíží k 19 %, kde by měly zůstat. Samozřejmě, pokud by se výrazně zhoršily peněžní toky firmy, klesly by dividendy. Společnost však má volné peněžní toky ve výši nejméně 20 mld. HUF nad výplatu dividendy 74 HUF. To by mělo sloužit jako polštář pro případ, že by propadla spotřeba. Nejpesimističtější očekávání ekonomů předpokládají, že spotřeba letos v Maďarsku klesne o 4,8 %. Ani takový pokles by však výplatu dividend MT výrazně neohrozil. Financování dluhu a dividend nejsou problémem, protože financování celé skupiny poskytuje Deutsche Telekom. Navíc je financování denominované v HUF, takže neobsahuje žádné kurzové riziko.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
