...Puls. Mezi zájemci je údajně sedm kandidátů. Není známo, zda CME podala závaznou nabídku, ani za kolik a jak velký podíl v TV Puls je nabízen. TV Puls chce získat strategického partnera z oboru. Pokud rozhovory s investory nebudou úspěšné, pak TV Puls zváží i vstup na varšavskou burzu. TV Puls je stále ve stádiu rozvoje a hospodaří se ztrátou. Sledovanost je pouhé 1%. V minulosti do TV Puls investoval News Corp několik set miliónů PLN, ale investice byla neúspěšná. TV Puls by z hlediska velikosti patřila mezi malé akvizice. Vzhledem k tomu, že by tato akvizice vyžadovala větší investice (nejen kupní cena), tak ji v současných podmínkách vidíme jako málo pravděpodobnou, jelikož prioritou CME je nyní likvidita.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
