...tržby, stanice je nyní s výsledky spokojena. Řehák dále uvedl, že Nova je v ceně reklamy o něco dražší než konkurence (díky sledovanosti). Nova posílila u velkých zákazníků (typu Nestlé, Opavia apod.), zatímco konkurence podle Řeháka získala na poli středně velkých klientů. Od března užívá 80 % klientů zvýhodněných cen reklamy, největší zvýhodnění nabídla Nova v březnu (kolem 30%), poté se toto číslo snižovalo, uvedl Řehák.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
