...růstu však akcie oslabily, ale ještě před polednem opět získaly ztracenou půdu pod nohama. Tato rally byla reakcí na prezidentem oznámenou regulaci finančního systému, která se ukázala jako méně hrozivá, a také na absenci pořádných prodejů v první hodině seance. Před druhou hodinou odpoledne si Dow Jones připisoval 65 bodů. Před poslední hodinou seance byl trh ještě lehce v pozitivním teritoriu, nicméně v závěru opět chyběla dynamika, která by trh poslala buď jedním, nebo druhým směrem. Trh nakonec uzavíral mírně oslaben o zhruba 7 a půl bodu. Do konce týdne zbývají dva dny, v pátek se můžeme těšit na expiraci opcí a nejrůznější změny ve vahách indexů. To vše bude mít s největší pravděpodobností jen malý, nicméně pozitivní dopad na trh. V tomto týdnu trh hezky oslaboval v pondělí a úterý, včera tento trend nepokračoval a dnes ani zítra k většímu oslabení nebude důvod. Příští týden zasedá bankovní rada FEDu, jejíž zasedání by mělo skončit ve středu. Pokud jde o delší časové období, prakticky všichni mediálně známí analytici, kteří vystupují na kanálu CNBC, očekávají oslabení, které by mělo trvat alespoň několik týdnů. Trh by prý mohl odevzdat 5% až 10% svých zisků, aby se všichni mohli přizpůsobit nejistotám na trhu a aby mohli opatrní kupci nastoupit do pozic. Dnes se pravděpodobně neobjeví lepší příležitost, než byla včera a v úterý. Dnes by na trhu neměl převažovat žádný trend.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
