...digitalizace slovenských televizí. Ten má určité zpoždění oproti ČR. Nové televizní programy by měla spustit slovenská společnost Markíza-Slovakia, pod kterou spadá televize Markíza. Firmu Markíza-Slovakia ovládá nizozemská CME Slovak Holdings, jejímž stoprocentním majitelem je právě CET 21. Dle zdrojů deníku E15 přichází v úvahu koncept ženské nebo dětské stanice. CET 21 odmítla deníku tuto informaci komentovat.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
