...se mohl vrátit na původní úroveň někdy v letech 2011 až 2012. Jestli a kdy se trh oživí, bude podle Dvořáka záviset především na rozhodnutí zahraničních centrál firem. Nova také plánuje nabídnout inzerentům umisťování reklam přímo do děje pořadů, především seriálů (tzv. product placement). K tomu však napřed musí Česká republika implementovat směrnici EU, která tuto formu reklamy umožňuje. Podle EU by členské státy měly směrnici zavézt ještě letos.



Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
