...polovinu roku 2009 meziročně o 2,19 % (na 29,6 mld. Kč). Dřívější odhady uváděly, že propad reklamních příjmů médií může činit 20-30 %. U televizní reklamy došlo k 7% nárůstu (na 14 mld. Kč), když důvodem růstu je rozvoj digitálních televizí, která umožňuje cílenější reklamu. Zdůrazňujeme, že se jedná o hrubé výdaje na reklamu. Čisté výdaje (po započtení slev atp.) by měly meziročně klesnout o cca 20 % s tím, jak firmy výrazně snížily své marketingové rozpočty.



Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
