... je příčinou opožděné sklizně na středozápadě U.S., bude mít za následek nižší produkci sóji a kukuřice včetně poklesu kvality. Spojené státy přitom platí za největšího exportéra zmíněných komodit na světě vůbec. K 1. listopadu bylo v U.S. sklizeno 51 % z celkového objemu sóji a pouhých 25 % kukuřice. Pětiletý průměr sklizně ve Spojených státech přitom podle údajů amerického ministerstva zemědělství činí ke zmíněnému datu 87 % sóji a 71 % kukuřice. Nejsilnější a nejdéle trvající srážky jsou podle posledních údajů hlášeny z oblastí Iowy a Minnesoty, které patří ve Spojených státech mezi čtyři největší pěstitelské oblasti sóji i kukuřice. Futures na sóju s lednovým termínem dodání posílil v rámci včerejší obchodní seance na burze CBOT o 12,5 centů (1,3 %) na uzavírací cenu 1010,5 centů za bušl. Stejným směrem pokračuje vývoj ceny zmíněného kontraktu také v rámci dnešní obchodní seance, konkrétně růstem o 8 centů na 1018,5 centů za bušl.



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
