...přidávaného lihu do benzinu na 4,5 % (z 3,5 %) a u nafty podíl metylesteru na 6,3 % (z 4,5 %). Tato novela prošla v parlamentu již prvním čtením. Tyto složky jsou přitom dražší než motorová paliva a zvyšovaly by tak náklady na motorová paliva. Ovšem v tvrdě konkurenčním prostředí maloobchodu by se tento nárůst nepromítl do cen motorových paliv, což by znamenalo, že by náklady nesli samotní prodejci. To by znamenalo pro Unipetrol dle šéfa rafinérského businessu ztráty ve stamilionech korun. Navíc prostředí rafinérského businessu je nyní v dobách ekonomického poklesu pod tlakem a rafinérské marže jsou tak velice nízké (pouze kolem 1 USD/bbl). V tomto prostředí by tak zvýšení podílu bioložek mělo velice negativní dopad na část provozu Unipetrolu, která je v krizi nejvíce pod tlakem (tedy rafinérie).



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
