...ShopperTrack do 26.prosince meziroční vzestup maloobchodních tržeb o 8,8%, zatímco aktivita maloobchodů oproti loňsku zpomalila o 1%.
Spotřebitelé vzali obchody útokem aby nezmeškali slevy. O týden dříve do soboty 19.prosince, která je tradičně klíčovým nákupním dnem, se kvůli bouřím a přívalu sněhu do prodejen vůbec nedostali. Den po vánocích, jenž bývá třetím nejlepším dnem co do tržeb v USA, obrat dosáhl $7,9 miliard oproti $7,8 mld vloni a tak nakonec obsadil druhou pozici v tomto roce.
Prodej v sobotu před vánočními svátky, jenž bývá třetí nejlepší v sezóně, dosáhl obrat jen $6,9 mld. ShopperTrack očekává, že výkon minulého týdne, zvedne meziroční maloobchodní prodej během období letošních vánočních svátků a Hanukkah o 1,6%.