... rok 2009 sa výdaje prepadli o 12 percent na 125,3 miliardy dolárov. V niektorých médiách (predovšetkým káblové televízie) bolo dokonca zaznamenané zvýšenie záujmu o uverejnenie reklamy. Jon Swallen, viceprezident Kantar Media, uviedol, že zadávatelia reklamy už očakávajú zlepšenie ekonomickej situácie a pripravujú sa na rast spotrebiteľskej aktivity.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
