...Trh pozitivně ovlivnilo jarní počasí. Kromě automobilky Chrysler zaznamenaly všechny velké značky dvouciferný procentní nárůst. Motivační program automobilky Toyota zvrátil negativní trend a obnovil důvěru amerických zákazníků.
Tuzemské automobilky v březnu v USA ohlásily sezónně očištěný prodej 9,05 milionů osobních a LUV vozidel, oproti 7,9 milionů v únoru. Analytické odhady očekávaly ročním tempo 9,0 milionů v rozpětí 8,1 až 9,2 milionů. Kombinovaný roční prodej tuzemských a zahraničních značek zrychlil z 10,4 mil na 11,7 milionů, podle údajů Autodata. Většina výrobců očekává po tříletém krizi postupné oživení sektoru. V následujících měsících vidí roční tempo 11,5 až 12,0 milionů vozidel. V roce 2009 se prodalo na americkém trhu 10,6 milionů aut, nejméně od roku 1982 (10,5 mil).
Prodej GM a jeho čtyř stájí Chevrolet, Cadillac, Buick a GMC v březnu meziročně rostl o 21% na 188,2 tisíc. Konkurenční značce Ford Motor vyskočila poptávka o 41% na 181,5 tisíc vozidel. Také japonské automobilce Toyota vylétl meziroční prodej o 41% na 186,9 tisíc vozidel a zařadila se na druhou příčku v USA. Chrysler klesla pod křídly italského Fiatu meziroční poptávka o 8% na 92,4 tisíc aut. Podíl amerických značek se na severoamerickém trhu snížil o 1,6% na 43,4%.
Automobilce Toyota Motor v březnu rostl podíl na americkém trhu o 2,1% na 17,6% a prodej téměř překonal GM. Model Camry a Corolla/Matrix se znovu vyhouply v počtu prodejů na první a třetí příčku nejprodávanějších značek. Druhou pozici držela Honda Accord. Prodej Honda v březnu stoupl o 22% na 108 tisíc. Nejvyšší nárůst poptávky reportovala automobilka Subaru o 46% a zejména Nissan o 43% na 95,5 tisíc. Model Altima byl v březnu čtvrtý nejprodávanější vůz v USA. Výborný výsledek zaznamenaly opět značky Suzuki a Hyundai. Indická Tata Motor