...pololetí 2010 by měly začít růst. Cena reklamy by se mohla vrátit na předkrizovou úroveň (r. 2008) v roce 2011. CME vidí signály, že nálada na reklamním trhu se trochu zlepšila oproti 1. čtvrtletí tohoto roku. Tržby v 1. čtvrtletí 2010 zůstaly slabé na většině trhů či dosáhly dna (v meziročním srovnání). Ve Slovinsku a Chorvatsku se CME dokonce dařilo lépe než před rokem. Sarbu dále řekl, že cílem společnosti v Bulharsku je rychlá integrace dříve koupených aktiv s novou akvizicí (bTV) a zlepšení ziskovosti na úrovni EBITDA (zisk by měl být dosažen ve 4Q 2010). CME očekává, že v Bulharsku bude mít více než 40% podíl na sledovanosti a 50-60% podíl na TV reklamním trhu (to by odpovídalo součtu podílu jednotlivých aktiv). Bulharsko by se mělo stát třetí největší zemí podle tržeb (po ČR a Rumunsku). CME má nyní 300-400 mil. USD v hotovosti, které by mohly být využity pro potenciální akvizice či odkoupení dluhu. Sarbu řekl, že pokud se naskytne příležitost koupit ziskové aktivum, pak to společnost zváží. Existují prý aktiva, která jsou na prodej, ale důležitým faktorem je cena. Rozhovor nepřináší žádné nové informace a je souladu s předchozími komentáři. Proto jej vnímáme neutrálně. Hospodářské výsledky za 1Q 2010 (5. května) by měly být ovlivněny slabostí reklamního trhu a růst ve 2. pololetí by se měl týkat především 4. čtvrtletí. V Bulharsku by letos CME měla díky akvizici dosáhnout ziskového hospodaření (oček. EBITDA: 3 mil. USD vs. ztráta 45 mil. USD v r. 2009). Spíše než odkoupení dluhu vidíme jako pravděpodobnější variantu provedení další akvizice, jelikož cena aktiv se z dlouhodobého pohledu jeví jako atraktivní. Jak již společnost řekla, potenciální akvizice však musí mít pozitivní vliv na hodnotu společnosti (tzn. nemělo by se jednat o TV ve fázi rozvoje).