... korun. Nějaká forma takovéto daně je běžná ve většině zemí evropské unie a pohybuje se v rozmezí od nuly do dvaceti procent, přičemž se liší i podle druhu pojištění. Například nižší či žádná daň často bývá u životního pojištění. Politické strany vyjednávající o vládní koalici se zatím tímto tématem nezabývaly. Dle našeho názoru by se tento krok negativně promítl do zisků pojišťoven, jelikož by díky silné konkurenci nebyly schopny tyto dodatečné náklady plně přesunout na klienty. Nicméně v tuto chvíli považujeme zprávu spíše za neutrální, vzhledem k tomu, že se jedná jen o jeden z mnoha návrhů na zlepšení stavu veřejných rozpočtů a není jisté, zda bude mít u vládních stran podporu.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
