...na "negativní". Důvodem pro tento krok jsou dosavadní výsledky reklamního trhu v tomto roce a makroekonomický výhled. Ve své zprávě Moody's uvádí, že šance na oživení reklamního trhu ve střední Evropě se vzdálila a že makroekonomický vývoj je příliš špatně předvídatelný na to, aby bylo možné očekávat brzké zlepšení. Tato zpráva odpovídá zhoršenému výhledu CME, který společnost zveřejnila na konci července v rámci prezentace výsledků za druhé čtvrtletí. Kromě snížení výhledu tržeb a provozního zisku pro tento rok společnost také změnila odhad vývoje reklamního trhu: ten má v r. 2010 podle společnosti klesnout o 2 – 4 % oproti původně očekávané stagnaci. Rating Moody's zůstává na úrovni "B2" s tím, že pokud nedojde ke zlepšení schopnosti CME generovat cash flow nebo pokud se zhorší likviditní situace, bude snížen.