...který odešel z vedení televize na vlastní žádost 28. září, přičemž dočasně řídil TV Markíza viceprezident CME Petr Dvořák. Ťapáková pracuje v TV Markíza od r. 1996 a před jmenováním generální ředitelkou působila ve funkci ředitelky pro marketing. Podle vyjádření Ťapákové mezi její hlavní úkoly patří upevnit vedoucí postavení Markízy na slovenském trhu a rozvíjet televizní kanál Doma, který je druhou televizí CME na Slovensku. Slovensko patří v poslední době pro CME k problematickým trhům – jak z důvodu stagnace reklamního trhu, tak z důvodu ostré konkurence ze strany TV Joj, která se sledovaností přiblížila k TV Markíza.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
