...avšak méně než průměr regionu střední a východní Evropy. Podle vyjádření ředitele mediální agentury ZenithOptimedia Prague Petra Majerika lze čekat v r. 2011 růst reklamního trhu ČR o 3 – 4 %. Atlantik FT v modelu pro společnost CME počítá s růstem o 3 %, a zpráva je proto v souladu s naším očekáváním. HN dále uvádějí, že dosažení úrovně reklamních výdajů z r. 2008 si bude vyžadovat několik let setrvalého růstu ekonomiky. Podobné vyjádření nedávno zaznělo i od ředitele CME Adriana Sarbu, když hovořil o očekávaných cenách za reklamu. Zprávu hodnotíme celkově jako neutrální.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
