...na chorvatském trhu je Nova TV s širokým záběrem na všechny skupiny diváků. Doma TV má naopak cílit na ženy ve věkové skupině 18-54 let a naplňuje tak strategii CME zvyšovat celkový tržní podíl diverzifikací mezi specializované kanály. Chorvatský trh patřil v r. 2010 mezi relativně výkonnější trhy CME (růst reklamních výdajů v zemi jsme odhadovali na 1 %), nicméně na tržbách CME se podle našich odhadů podílel jen 7 %. Zprávu proto hodnotíme jako neutrální až mírně pozitivní.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
