...
- Odhadované CAPEX ve výši 200-225 mil. EUR + 50 mil. EUR v Debiensku. CAPEX na údržbu by měly být podle očekávání dosáhnout 90-100 mil. EUR, dalších 100-125 mil. EUR jsou náklady na obnovu stávajících těžařských zařízení – to se naopak nečekalo (NWR dokončilo POP a COP projekty na obnovu všech zařízení) a teď se zdá, že bude každý rok postupně podle potřeby investovat do stávajících těžařských strojů. Náklady v Debiensku ve výši 50 mil. EUR (začátek v 2H11) se všeobecně čekaly. (Negativní)
- Růst provozních nákladů ze 71 EUR/t v 2010 o 10 %. Důvody jsou: vyšší cena vstupů = hlavně elektřina + ocel; nižší objem produkce. V našich projekcích jsme čekali růst o cca 4 %. (Negativní)
- Vyjednávání o cenách koksovatelného uhlí. Od tohoto roku, jak jsme již několikrát upozornili, se přejde (s největší pravděpodobností) na kvartální kontrakty místo JFY (japonský fiskální rok, duben – březen). Ceny koksovatelného uhlí na 2Q11 se právě začaly vyjednávat a měly by být oznámeny v dubnu. Čekáme, že se zde projeví globální situace a výpadky dodávek. Konsensus je teď kolem 180 EUR/t (v našem modelu počítáme s cenou EUR 170/t).



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
