...
ČEZ pořádal po zveřejnění svých kvartálních výsledků za 1Q11 konferenční hovor. Mezi diskutovanými byly mimo jiné následující body:
- Management je přesvědčen, že obě jaderné elektrárny ČEZu (Dukovany a Temelín) projdou chystanými stress testy. Přípravy na dokončení Temelína pokračují podle plánu a společnost neočekává zpoždění.
- ČEZ bude přijímat nezávazné nabídky na svá turecká aktiva během června. Následně se rozhodne o dalším postupu, o prodeji by mělo být jasno do konce roku. Žádná jiná aktiva v jiných zemích společnost prodávat nehodlá.
- Pro třetí alokační období očekává ČEZ, že se budou rozdělovat emisní kredity v souladu s platnou legislativou (postupné snížení volných povolenek ze 70 % v 2013 na 0 v 2020).
- Navzdory lepším než očekávaným výsledků je management ČEZu konzervativní a opakuje celoroční cíle (EBITDA 84,8 mld. Kč a čistý zisk 40,1 mld. Kč). K úpravě projekcí by podle nás mohlo dojít v průběhu roku.
- Vedení opakuje návrh dividendy ze zisku 2010 na úrovni 50 Kč/akcie. Rozhodný den 7. června implikuje poslední den obchodování s právy na dividendu na 2. června (den po konání valné hromady).
- Ceny produkce pro roky 2012 (87 % kapacity prodáno) a 2013 (32 kapacity prodáno) jsou podle ČEZu nad 52 EUR/MWh respektive 54 EUR/MWh. Nicméně realizované ceny budou pravděpodobně vyšší. Náš odhad je v rozmezí kolem 53,5 EUR/MWh pro rok 2013 a kolem 56 EUR/MWh pro rok 2013.
V rozhovoru nezazněly nové informace a považujeme ho za neutrální.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
