... Patriots (AFL) a Carolina Panthers (NFC) totiž přiláká pozornost více než 500 milionů fanoušků ze všech koutů světa. Za 30 sekundovou televizní reklamu v průběhu vysílání se platí přes dva miliony amerických dolarů. Poprvé v historii mají letošní účastníci odvozena svá jména od států, ve kterých sídlí, a ne od měst. Dlouho očekávaný zápas se blíží ke svému zahájení, akciové indexy se nacházejí v mnohaměsíčním růstovém období. Sázkaři v Las Vegas stanovením kurzů nastolili New England Patriots jako sedmibodového favorita. Většina analytiků akciového trhu by řekla, že tyto faktory spolu absolutně nesouvisejí. Zřejmě také mají pravdu. I přesto však ti, kteří jsou zasvěceni do „indikátoru Super Bowl“ začnou ještě před zahájením zápasu své akcie prodávat. Co tedy „Super Bowl indikátor“ říká? Pokud tým z původní National Football League (NFL - tak jak existovala dříve než pohltila American Football League) vyhraje, americké akciové indexy budou stoupat. Na druhou stranu v letech, kdy se vítězem stal tým z American Football League (AFL), trh zamíří dolů. Od roku 1967 dosahuje správnost Super Bowl indikátoru téměř 80 procent, když z 37 zápasů poskytl pouze v osmi případech špatný signál. Je však třeba říci, že z těchto osmi špatných let došlo ke čtyřem z nich v posledních šesti letech.