Celkové přijaté sázky, tedy i s přispěním loterie, by měly za 3Q vzrůst o 10,3 % yoy na 102,15 mil. EUR. Celkový Gross Win (GW) však za stejné období vzrostl jenom o 2,3 % na 23,62 mil. EUR, z čehož vyplývá, že došlo ke snížení GW marže. Vysvětlení tohoto jevu je nasnadě – vyšší příklon hráčů k online sázení, což s sebou nese nižší marže, než sázení prostřednictvím kamenných poboček.
Po započtení položek jako jsou ostatní tržby (odhad 0,15 mil. EUR) a daňové odvody (odhad 3,02 mil. EUR), očekáváme tržby za 3Q o 1,3 % yoy vyšší, tedy na 20,75 mil. EUR. Celkové provozní náklady by se měly vyšplhat na 17,04 mil. EUR (sázková daň z operací na českém trhu 2,44 mil. EUR, osobní náklady 6,85 mil. EUR a ostatní náklady 7,75 mil. EUR) a EBITDA by tak měla být 3,71 mil. EUR, což znamená 60,6% nárůst oproti úrovni EBITDA z 2Q 2011, na niž silně negativně dopadly náklady spojené se spouštěním loterie.
Právě projekt loterie bude nejvíce sledovaným faktorem u čtvrtečních výsledků. Management v současnosti hledá způsoby, jak loterii více zatraktivnit a zjednodušit, a to vše za cílem dostat celý projekt z červených čísel do konce 1H 2013. V letošním roce ještě firma počítá s 4-5 mil. EUR celkovými ztrátami z loterie na úrovni EBITDA a překročení tohoto rámce bude investory bráno silně negativně. Pokračující ztráty z loterijního byznysu totiž mají přímý dopad na výši dividendy z letošního čistého zisku, která bude s nejvyšší pravděpodobností nižší, než dividenda vyplácená letos, tedy 0,23 EUR.
Kompletní predikce ke stažení
zde. (523,29 KB)



Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
