...umožňovala telefonovat mezi zákazníky firmy až hodinu za cenu tříminutového hovoru, firma poskytovala v rozporu s platným číslovacím plánem. Výhradu úřadu T-Mobile uznal a pokutu zaplatil. Službu zavedl T-Mobile na začátku letošního roku po zvýšení DPH na telekomunikační služby z pěti na 22 procent. Podle svého vyjádření tak chtěl klientům kompenzovat zvýšené náklady na telefonování. Zákazníci mohli službu používat do konce února. Pro dlouhé hovory musel zákazník před číslem volaného vytočit předčíslí 7330. Vytáčené číslo pak mělo 13 číslic a firma přitom smí používat jen devítimístná telefonní čísla. Na porušení zákona upozornilo úřad několik alternativních provozovatelů pevných linek, kteří dlouhodobě upozorňují na vysoké propojovací poplatky, jež si účtují mobilní operátoři. T-Mobile nedávno oznámil překročení hranice čtyř milionů zákazníků.