Autorem je Jaroslav Brzoň, investiční stratég BBI.
Amazon beze sporu přetváří celý segment e-commerce a kompletně mění staleté chování zákazníků. Problém Amazonu je ovšem to, že má zhruba patnáctiletou historii nulového zájmu o tvorbu zisku. Strategie Amazonu je fascinující, svými investicemi dosahuje toho, že činní veškeré své konkurenty ztrátové a postupně je vytlačuje z hracího pole. Je to skvělá strategie, zejména pro zákazníka. Často nám ale uniká, proč je Wall Street stále ochotna platit za Amazon tak vysoké valuace.
Příspěvek O tom, jak Amazon.com již 15 let netlačí na zisk pochází z Saxo Bank 24/7



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
