CME: V 1. polovině roku pokračoval propad trhu, na Novu se pomalu vrací inzerenti

09.07.2013 | , Atlantik FT
INVESTICE


perex-img Zdroj: Finance.cz

Podle informací Hospodářských novin se objem televizních reklamních výdajů v ČR snížil za 1. polovinu roku o 17 % meziročně. To by...

...naznačovalo, že pokles i ve 2. kvartále probíhal podobným tempem jako na začátku roku (v 1. kvartále -18 % r/r). Hlavním důvodem propadu je skokové zvýšení cen skupiny Nova a zmenšený objem inzerce. HN dále uvádějí, že na Novu se od července vrací někteří velcí inzerenti jako Henkel či Procter & Gamble poté, co se v květnu a červnu vrátili inzerenti jako Heineken, Sazka či Plzeňský Prazdroj. Návrat byl však podle novin umožněn částečným zlevněním Novy oproti původním plánům. Očekáváme, že návrat inzerentů bude pomalu pokračovat, nicméně bude si vyžadovat podobné cenové ústupky ze strany Novy.

Autor článku

Pavel Ryska  

Články ze sekce: INVESTICE