...naznačovalo, že pokles i ve 2. kvartále probíhal podobným tempem jako na začátku roku (v 1. kvartále -18 % r/r). Hlavním důvodem propadu je skokové zvýšení cen skupiny Nova a zmenšený objem inzerce. HN dále uvádějí, že na Novu se od července vrací někteří velcí inzerenti jako Henkel či Procter & Gamble poté, co se v květnu a červnu vrátili inzerenti jako Heineken, Sazka či Plzeňský Prazdroj. Návrat byl však podle novin umožněn částečným zlevněním Novy oproti původním plánům. Očekáváme, že návrat inzerentů bude pomalu pokračovat, nicméně bude si vyžadovat podobné cenové ústupky ze strany Novy.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
