...prime-time. V divácké skupině 15 – 54 let činila celodenní sledovanost 34,9 % (v červenci 35,8 %) a sledovanost v prime-time 39,2 % (v červenci 41,6 %). Jde o poměrně znatelné zhoršení sledovanosti poté, co se Nově dařilo od loňského léta do letošního jara sledovanost zvyšovat. V prime-time, který je podstatný pro ceny za reklamu, se sledovanost ocitla pod hranicí 40 % poprvé od února. Tato hranice je přitom podle managementu CME klíčová pro udržení dominantního tržního podílu. Na sledovanost má největší vliv atraktivita programů, a horší data tak znamenají pokračující nutnost zvýšených programových nákladů. Zprávu hodnotíme mírně negativně.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
