... poslední tři roky. Japonské ministerstvo financí prohlásilo, že částečně za tímto růstem stojí také zámořský prodej automobilů a to především do Spojených států, které jsou největším vývozním trhem Japonska. Vývozu pomáhá i slabší japonský jen, který proti americkému dolaru ze svých maxim v říjnu 2011 oslabil k dnešnímu dni o 25 procent. Americké objednávky japonského zboží v říjnu vzrostly o 9 procent oproti stejnému období vloni. Evropa přidala 7,6 procenta a Čína s Hongkongem zvýšily svůj import o 3,2 procenta. Exportní zakázky z Taiwanu, často považovaného za vůdce globálního ekonomického cyklu, v říjnu vzrostly o 3,2 procenta a rostou tak již čtvrtým měsícem v řadě. and#160;



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
