Britská výrobní produkce a průmyslová produkce stagnovaly v listopadu a negativně tak překvapily trh. V meziměsíčním měření se trh dočkal 0,0 procentní změny, namísto očekávaného růstu o 0,4 procenta. Výroba však dokázala posílit za období od září do listopadu o 0,6 procenta a meziročně dokonce o 2,8 procenta, což je nejsilnější výsledek od května 2011. Ostrovní výroba nabrala v posledních měsících solidního tempa, o čemž svědčí famózní výsledky indexů nákupních manažerů, přesto stále zaostává o 8,5 procenta za produkcí před finanční krizí v roce 2008.
Finální měření HDP eurozóny za třetí kvartál letošního roku dopadlo dle očekávání. Byl potvrzen výsledek z druhého měření, jenž ukázal expanzi o 0,1 procenta. Eurozóna tak dokázalo druhé čtvrtletí po sobě růst, byť výsledek třetího kvartálu znamená zpomalení o 0,2 procenta.
EUR/GBP se po nevydařeném reportu z Velké Británie dostalo zpátky k důležité klesající trendové linii. Trh se obchoduje uvnitř klesajícího klínu s podporou býčí divergence na MACD. Hladina 0,8280 zatím brání kýženému posílení a trh by tak mohl ještě chvíli pokračovat uvnitř konsolidační formace. Ze střednědobého hlediska lze počítat s proražením klínu směrem vzhůru.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
