... Za propadem stojí obavy o globální převis nabídky kvůli snížení poptávky ze strany Číny, která je největším spotřebitelem mědi na světě. Vysoké ceny mědi byly od začátku komoditního boomu v roce 2003 rentabilní i pro malé těžební společnosti. Nicméně od roku 2011 se situace začala obracet a její cena klesá. V té době také začaly růst i výrobní náklady v důsledku vyšších cen energií a mezd. K tomu se přidal i propad drahých kovů jako je zlato a stříbro. Během pátečního obchodování se cena mědi na burze LME (London Metal Exchange) pohybovala v úrovni 6 622 dolarů za tunu. Podle společnosti CRU (Commodity Research Unit) se výrobní náklady těžařů průměrně pohybují v úrovni 6 613 dolarů za tunu. and#160;



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
