Boeing již na začátku dubna odreportoval za první čtvrtletí 161 dodaných letadel, což je přibližně o 6 více, než činil konsenzus trhu. Vzhledem ke známým prodejům tak může překvapit pouze cena za prodané kusy a proti tomu náklady. A zejména v nákladech má Boeing velký prostor. Jejich úsporný program Partnering for Success cílí na pokles cen od dodavatelů a podle managementu se jeho účinky začnou teprve projevovat.
Dalším důležitým ukazatelem bude tzv. „backlog“, tedy objednávky do budoucna. Firemní kapacity jsou již naplněné do roku 2017 a nyní firma registruje objednávky až do roku 2020. V současnosti je u Boeingu objednáno 5100 letadel (jen letos jich vyrobí přibližně 720). V tomto ohledu je rizikovým faktorem mírně se zvyšující počet rušených objednávek zejména z Asie, kam má Boeing dodat 47 % všech objednaných letadel.
Důležitým faktorem budou také čísla o nákladech na výrobu Boeingu 787. Tento typ je ztrátový a management slibuje do roku 2016 přechod do zisku. To je totiž velmi důležité z hlediska generování cash flow, které je důležité pro investice, buyback i dividendy. Již nadcházející výsledky budou mít možnost ukázat, jestli záporné cash flow z této výroby poklesne z aktuálních 5 USD na akcii na letošní cíl 3 USD.
Celá predikce ke stažení
zde



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
