Společnost BigBoard včera vydala tiskové prohlášení, v němž se vyslovuje k nové regulaci venkovní reklamy v Praze. Podle firmy není možné přesně odhadnout dopad na hospodaření, jelikož není známo, jak budou k vynucování vyhlášky přistupovat jednotlivé stavební úřady městských částí. BigBoard nicméně uvedl, že negativní dopad připadne na akcionáře, zatímco u dluhopisů 2017 neočekává ohrožení splacení. Dopad nové vyhlášky nebude podle BigBoardu jednorázový, ale postupný. Připomínáme, že dluhopisy 2017 jsou navíc seniorní (přednostní v uspokojení) před dluhopisy 2019. Nadále neočekáváme, že bude ohrožena splatnost dluhopisů. Domníváme se, že firma by mohla v příštích měsících kvantifikovat dopad na hospodaření.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
