Obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček poskytl rozhovor pro časopis Marketing & Media, v němž potvrdil, že základní katalogová cena za reklamu vzroste od příštího roku o 5 %. Jedním z důvodů je podle něj rostoucí poptávka inzerentů. Zároveň uvedl, že vyprodanost reklamního prostoru na Nově nedosahuje 90 % jako u konkurečních televizí. Rozhovor podle nás nepřinesl nové informace a hodnotíme jej neutrálně.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
