Dnešní HN přinášejí článek o návratu inzerentů na kanály skupiny CME v ČR, tedy především TV Nova. Dle ceníkových cen se reklamní příjmy podle článku zvýšily téměř o 63 %. Komentáře pak opětovně potvrzují, že Nově ublížila především předloňská cenová strategie. Nicméně v roce 2014 docházelo ke stabilizaci, což se projevilo i na hospodaření společnosti.
Celkově je článek odrazem našich projekcí. Ceníkové ceny neznamenají realitu a skutečné ceny jsou výrazně jiné. Nicméně růstové hospodaření TV Nova za rok 2014 je již v projekcích. Pro CME je však důležité, zda z normalizace hospodaření může do budoucna profitovat i minoritní akcionář, což stále vnímáme spíše negativně vzhledem k posledním krokům majoritního vlastníka. Současně však připomínáme, že tyto kroky (především financování) byly nezbytné pro další fungování společnosti ve stávající podobě.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
