Pro ziskovost je zásadní nejen kolik zboží se „protočí“, ale hlavně kolik toho Alibabě zbyde. Tento ukazatel ve 3Q překvapil a pro uspokojení investorů by se ve 4Q měl pohybovat kolem 2,5 % z celkového objemu prodaného zboží přes chytré telefony.
Vzhledem k dynamickému růstu počtu chytrých telefonů v Číně je pro Alibabu naprosto zásadní pronikat i do těchto zařízení. Podíl by měl ve 4Q vzrůst blízko ke 40 % všech tržeb. Číslo pod 35 % by trh pravděpodobně vnímal jako zklamání.
Kromě těchto hlavních témat jsou ve hře také informace o plánované mezinárodní expanzi a o začleňování nových akvizic UCWeb a AutoNavi. Nové akvizice pravděpodobně dočasně sníží EBITDA marži o 3,5 procentního bodu, což vnímáme jako hlavní riziko výsledků za 4Q (viz investice Amazonu s negativním dopadem na akcie).
Přes výsledky nedoporučujeme konzervativním investorům setrvávat v pozicích, to je vhodné jen pro spekulativní typy investorů.
Celá Predikce výsledků ke stažení zde