Zisk za akcii dosáhl 1,12 USD v porovnání s očekáváním 95c. 1,12 USD dokonce překonalo nejvyšší odhad analytiků, který byl na úrovni 98 centů. To samé platilo u tržeb. Ty dosáhly 877 milionů (+13 % y-y) v porovnání s očekáváním 850 milionů, nejvyšší odhad byl 862 milionů.
Ratingová divize Moody´s Investors Service dosáhla tržeb 565 milionů dolarů (+8,5 % y-y), analytická divize Moody´s Analytics 312 milionů dolarů (+23 % y-y).
Výhled zisku na akcii na rok 2015 v pásmu 4,55 – 4,65 USD překonal odhad na úrovni 4,57 USD. Snad jediné mírné zklamání bylo na úrovni očekávaných tržeb, kde Moody´s predikuje růst kolem 5 %, zatímco trh očekával oznámení očekávaného růstu 8 %.
Moody´s těží z emisí dluhopisů, které ve 4. čtvrtletí dosáhly 882 milionů dolarů z 868 milionů před rokem. K tomu pomáhá nízkoúrokové prostředí, které motivuje firmy a banky k emisím jak normálních korporátních dluhopisů, tak i strukturovaných cenných papírů (ty tvořily na tržbách 118 milionů USD).
Ohledně znovu započatého soudního sporu nebylo řečeno nic nového. Mluvčí společnosti prohlásil, že společnost věří, že obvinění se nezakládají na pravdě. Vzhledem k tomu, že vyšetřování konkurenční společnosti Standard & Poor´s trvalo asi 4 roky, nelze předpokládat, že by případ Moody´s by vyřešen o mnoho rychleji. Nejmenovaný zdroj uvedl, že zatím není ani jasné, jestli dojde k obvinění, a pokud ano, pak to nebude nijak rychlá záležitost. Tato kauza je určitě potenciálně nebezpečná pro cenu akcie, vzhledem k časové neurčitosti, nejistému výsledku a neutrální reakci konkurenční firmy Standard & Poor´s, respektive její matky McGraw Hill na rozsudek v její kauze doporučujeme investorům i nadále setrvávat v nakoupených pozicích, případně je navyšovat.
Celá flash analýza ke stažení
zde



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
