NWR oznámí výsledky za 4Q14 již zítra ráno. Vzhledem k nižší těžbě a nižším objemům budou výsledky v meziročním srovnání slabé. EBITDA (provozní zisk před odpisy) by měla, stejně jako v 3Q14, být v mínusu (oček. -10,2 mil. EUR, loni +39,8 mil. EUR). Finanční úroveň, kromě stabilních položek, stáhne dolů zaúčtování dalších nákladů na restrukturalizaci. Na č. zisk bude mít pozitivní vliv dokončená restrukturalizace společnosti. V našich odhadech ale vliv restrukturalizace nebereme v úvahu (nehotovostní položka). Čekáme, že NWR v 4Q14 sníží hotovostní pozici.
|
tis. EUR |
J&T e4Q14 |
4Q13 |
r/r |
|
Tržby |
169 621 |
216 145 |
-21,5% |
|
EBITDA |
-10 199 |
39 797 |
n.m. |
|
marže |
-6,0% |
18,4% |
-24,4% |
|
EBIT |
-31 199 |
-489 883 |
n.m. |
|
marže |
-18,4% |
-226% |
208% |
|
Č. zisk |
-67 296 |
-466 141 |
n.m. |
Zdroj: NWR, J&T Banka



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
