NWR plánuje snížit provozní náklady v tomto roce o 80 mil. EUR (cca -13 % r/r). Produktivita by do roku 2018 měla dosáhnout 800 t/zaměstnance (současná 622). Rozhodnutí o zavření dolu Paskov padne v r. 2016. Polský projekt Debiensko vyžaduje cca 800 mil. EUR a NWR jedná s několika investory. NWR bude platit kupóny zajištěných dluhopisů pravděpodobně v podobě PIK (payment-in-kind) než v hotovosti. Společnost také importuje více uhlí z USA. Informace uvedl finanční ředitel Marek Jelínek. Pozitivní je další snižování nákladů, nicméně podle našeho názoru očekávané. Také jsme počítali s možností placení kupónů dluhopisů ve formě PIK, takže NWR prakticky bude mít ve srovnání s minulými roky téměř žádné úrokové náklady. Co se týká Debienska, tak za současných podmínek (cena uhlí) očekáváme, že to je spíše běh na dlouhou trať. Informace by neměly ovlivnit dnešní obchodování.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
