Příznivá zima pozitivně ovlivnila výsledky TMR v 1Q15. TMR oznámilo za 1Q15 nárůst návštěvníků horských středisek o 26,6 % (487 tis., loni 347 tis.). Vyšší počet návštěvníků se projevil na meziročním růstu tržeb. Ovlivnil také růst výnosů restauračních zařízení (+17,9 % r/r) a sportovních služeb (+30,6 %). Nižší realizovaná cena při stejném počtu zákazníků ve srovnání s loňským rokem znamenala u segmentu akvaparku meziroční pokles tržeb o 14,6 %. Segment Hotelů realizoval vyšší tržby o 15,5 %. Celkové výnosy skupiny dosáhly 18,0 mil. EUR, což je růst o 18,1 % (včetně polského SON, 510 tis. EUR). Podstatný nárůst je vidět i u zisku EBITDA. Ten dosáhl 5,5 mil. EUR a překonal loňský výsledek o 86,9 %. EBITDA marže vzrostla na 30,6 % z 19,3 % před rokem.
Pozitivní je nárůst návštěvníků a růst průměrné tržby na zákazníka v segmentu horských středisek. Příznivé povětrnostní podmínky by měly pozitivně ovlivnit i druhou polovinu zimní sezóny.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
