V rozhovoru pro server Mediaguru uvedl obchodní ředitel CET 21 (česká část CME) Jan Vlček, že trhy CME rostou a že hlavním tahounem je rostoucí spotřebitelská poptávka v ekonomikách. U inzerentů společnost pozoruje menší tlak na marže, což jim umožňuje uvolnit více prostředků na reklamu. Mění se ale podle Vlčka struktura, kdy dříve významný sektor telekomunikací mírně ustupuje z pozic, zatímco roste poptávka u financí, segmentu auto-moto, farmacie a maloobchodu. Informace považujeme za neutrální.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
