Příznivé počasí znamenalo v letních měsících vyšší návštěvnost. Od 13. července do 31. srpna stoupla v meziročním srovnání návštěvnost akvaparku Tatralandia o +10,7 %, do Vysokých Tater přišlo o +16,8 % víc návštěvníků a na Chopok (Nízké Tatry) o +30 %. Celková obsazenost hotelů stoupla o +7 % proti stejnému období loňského roku. Vyšší počet návštěvníků naznačuje silné výsledky. TMR zveřejní svá čísla za 3Q15 v pátek 18. září.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
