NWR: Neutrální. Doporučení: Prodat. Cílová cena: V revizi
NWR oznámí výsledky za 3Q15 zítra před otevřením trhu. Očekáváme lepší výsledky v meziročním srovnání. Odhadujeme pokles nákladů o více než 18 %, jednotkové náklady na 61 EUR/t v 3Q15, kladnou EBITDA (+10,6 mil. EUR) a růst hotovostní pozice. Management by měl potvrdit celoroční cíl na těžbu (7,5-8,0mt), nicméně otazník visí nad cílem pro prodej (8,0mt). Co se týká jednotkových nákladů, tak ty by měly v r. 2015 dosáhnout 65 EUR/t (71 EUR/t v 1H15).
Opakujeme náš názor, že pro NWR bude rozhodující cena koksovatelného uhlí na příští rok. Letos v lednu oznámila společnost cenu pro 74 % k. uhlí na úrovni 93 EUR/t. Od začátku roku ale klesla cena k. uhlí ze 110 USD/t na 80 USD/t (Bloomberg). Pokud by cena k. uhlí NWR v příštím roce klesla z úrovně 2015, očekáváme, že dojde k nějaké korporátní události. Současné tržní prostředí je pro společnost velmi nejisté.
|
tis. EUR |
J&T e3Q15 |
3Q14 |
r/r |
|
Tržby |
159 335 |
157 713 |
1,0% |
|
EBITDA |
10 573 |
-15 272 |
n.m. |
|
marže |
6,6% |
-9,7% |
16,3pb |
|
EBIT |
-562 |
-36 280 |
n.m. |
|
marže |
-0,4% |
-23,0% |
22.7pb |
|
Č. zisk |
-10 562 |
-71 156 |
n.m. |
Zdroj: NWR, J&T Banka



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
