Tak výraznou prodejní paniku jsme nepovažovali za oprávněnou a trh nám dal nakonec zapravdu. K růstu akcií zpět nad úroveň 80 CZK značnou měrou pomohly poměrně solidní výsledky hospodaření za 3Q, které neutralizovaly hrozbu dalšího letošního snížení výhledů.
V této aktualizaci naší fundamentální analýzy jsme přikročili pouze k mírnému přehodnocení našeho očekávání ohledně budoucího vývoje firmy. Konkrétně jsme lehce navýšili odhadované objemy přijatých sázek, přičemž predikované úrovně marží hrubých výher doznaly naopak mírného snížení. Nejvýznamnější vliv na určení nové cílové ceny mělo přehodnocení vývoje CAPEX pro letošní a příští rok. Dle nových indikací managementu bude totiž příští rok na investice ještě náročnější než ten letošní, což jsme museli zanést i do našich výhledů. Mírných změn doznaly i další parametry nastavení našeho oceňovacího modelu, jako zejména bezrizikové úrokové sazby.
Po provedení veškerých potřebných úprav jsme dospěli k aktualizované cílové ceně stanovené na 93 CZK. Jde o mírný pokles oproti předchozím 99 CZK, nicméně je zde stále 15% výnosový potenciál. Dle metodiky uvedené v závěru tohoto dokumentu tak stanovujeme investiční doporučení na stupni „Akumulovat“ oproti předchozímu „Držet“.
Ve srovnání s minulými lety se však u akcií Fortuny razantně změnil investiční příběh. Dříve šlo o titul vhodný pro konzervativně laděné akcionáře vyhledávající větší míru bezpečí a atraktivní dividendový výnos. Nyní se jedná spíše o spekulativnější akcii, kde bude hrát zásadní roli budoucí návratnost aktuálních vysokých investic.
Kompletní analýza ke stažení 
 zde. (743,57 KB) 



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					