O2 CR bude zveřejňovat zítra (26.1.) své výsledky za 4Q15. Samotná čísla by měla potvrdit výhled společnosti zveřejněný při příležitosti výsledků za 3Q. Celkově očekáváme pokles tržeb o 0,3 % r/r na 9,6 mld. Kč především z důvodu pokračujícího poklesu ve fixních linkách (-5,4 % na 2,8 mld. Kč). Provozní marže by se měla udržet na solidní úrovni 26,6 %, což by mělo přinést 10% růstu na EBITDA na 2,57 mld. Kč. Následně by pak měl čistý zisk vykázat 29,2% růst na 1,3 mld. Kč. Více jak na samotná čísla se investoři zaměří na návrh managementu na hrubou dividendu. Náš odhad je lehce nad trhem s 17,8 vs. oček. trhu 16,1 Kč/akcie (6,4% hrubý div. výnos). Vedle dividendy může management představit i výhled na rok 2016. Zde prozatím očekáváme 1,5% růst EBITDA.
| 
 IFRS kons. (mil Kč)  | 
 oček. 4Q15  | 
 4Q14  | 
 r/r  | 
| 
 Tržby  | 
 9 628  | 
 9 657  | 
 -0,3%  | 
| 
 OPEX  | 
 7 058  | 
 7 134  | 
 -1,1%  | 
| 
 EBITDA  | 
 2 565  | 
 2 332  | 
 10,0%  | 
| 
 EBITDA marže  | 
 26,6%  | 
 24,2%  | 
 2,5%  | 
| 
 EBIT  | 
 1 655  | 
 1 328  | 
 24,6%  | 
| 
 Čistý zisk  | 
 1 308  | 
 1 012  | 
 29,2%  | 
| 
 Oček. dividenda (Kč)  | 
 17,8  | 
 13,0*  | 
 36,9 %  | 
| 
 Div. výnos  | 
 7,1 %  | 
 5,2 %  | 
 -  | 
Zdroj: J&T Banka, O2 CR *Vyplaceno z nerozdělené O2CR



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					